Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаПісляплата ТІЛЬКИ по передплаті, що компенсує вартість доставки замовлення.
- Магазини Rozetka
- СамовивізДоступний тільки для ДЕКІЛЬКОХ категорій ОБЛАДНАННЯ. Можливий тільки після ПОПЕРЕДНЬОЇ ПОВНОЇ оплати за товар.
- Самовивіз зі складу в КиєвіБезкоштовноДоступний тільки для ДЕКІЛЬКОХ категорій ОБЛАДНАННЯ. Можливий тільки після ПОПЕРЕДНЬОЇ ПОВНОЇ оплати за товар.
- Адреса для доставки
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- Оплата на рахунокОплата за товар по безготівці на розрахунковий рахунок компанії з ПДВ (20%).
- Безготівковий розрахунок з ПДВ 20%
- Карта Приватбанку (Приват 24)
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
- Післяплата с частковою передоплатоюТовар може бути відправлений післяплатою, але від вас буде потрібна передоплата приблизно рівна вартості доставки Новою поштою до вас і назад. При цьому сума післяплати зменшиться на суму вашої передоплати. Це необхідно для компенсації наших транспортних витрат у випадку, якщо вам не вдасться отримати посилку.
Гарантія:
Гарантийный ремонт оборудования осуществляется сервисными центрами, находящимися на территории Украины. Нахождение ближайшего к вам, уточняйте у наших консультантов.
Доставка оборудования в сервисный центр осуществляется силами и за счет покупателя.
Ми намагаємося відправляти замовлення якомога швидше, але, на жаль, відправка день в день не завжди можлива. Зазвичай відправка посилок здійснюється в термін від 2-х до 5-ти робочих днів з моменту підтвердження замовлення.
Вартість доставки оплачує Одержувач, згідно тарифів Перевізника.
Важливо пам'ятати, що при виборі способу оплати «Післяплата» (він же «Оплата при отриманні») Одержувач, крім вартості доставки, буде змушений сплатити комісію за використання даного способу оплати, згідно тарифів Перевізника.
Якщо Покупцеві необхідний товар, зазначений на сайті як «під замовлення» («под. заказ» - рос.), то необхідно внести передоплату, яка може доходити до 100%, в залежності від обраної товарної позиції.