Поширені питання
Як оформити замовлення, щоб мені не передзвонювали для його уточнення?
При оформленні замовлення вкажіть точні дані для його доставки і виберіть Спосіб оплати "Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay". Ви відразу ж отримаєте можливість здійснити оплату за товар. Гроші з вашої картки не будуть відразу ж списані, а будуть "заморожені" (холдирование). Це необхідно, щоб ми переконалися в наявності замовленого вами товару. Якщо товару не виявиться в наявності, то нами буде скасовано ваш платіж і сума на карті буде "розморожена". Якщо товар в наявності, то ми підтвердимо ваш платіж (зазвичай протягом 1-2 робочих днів) і відправимо ваше замовлення в найближчий час.У вас є гарантія?
Так, але гарантія надається тільки на обладнання. В залежності від товару вона може мати різний термін. Уточнюйте термін гарантії у наших консультантів перед покупкою.Я можу повернути товар?
Так, якщо товар підлягає обміну, то протягом 14 днів можете повернути, якщо ви його не використали, зберегли товарний вигляд і цілісність упаковки.Я оформив замовлення на вашому сайті. Що далі?
Вам обов'язково передзвонить наш консультант для уточнення замовлення. Ми дзвонимо ЗАВЖДИ. Якщо ви оформили замовлення у вихідні або святкові дні, то з вами зв'яжуться найближчий робочий день.
Ви відправляєте товар післяплатою?
Так, але тільки за Новою поштою. Якщо товар великогабаритний або дорогий, то, можливо, ми попросимо вас зробити невелику передоплату, щоб покрити витрати по доставці туди-назад у разі, якщо товар не буде вами забраний.Товар, зазначений в наявності, дійсно Є В НАЯВНОСТІ?
Не завжди. Ми постійно оновлюємо інформацію про наявність, але інколи можемо не встигнути. Якщо вам потрібна оперативна інформація про наявність, то можете зв'язатися з нашими консультантами за телефонами, вказаними на сайті.На вашому сайті правильні ціни?
Так.Ви продаєте в кредит або в розстрочку?
Немає.Ви є платником ПДВ?
Так, наша компанія є платником ПДВ.